Reklamace a vrácení zboží

Vrácení zboží

Zboží můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dní.
Kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky,

info@maveboretice.cz
+420 733 662 497

sdělte nám číslo objednávky které zboží chcete vrátit. Při komunikaci e-mailem můžete využít i vzorový formulář, který je ke stažení zde, není to však povinné.

Následně nám na vlastní náklady zboží zašlete na adresu provozovny.

M.A.V.E. s.r.o.
Bořetice 9
691 08 Bořetice

Po přijetí vráceného zboží jej zkontrolujeme zda není nějak poškozeno a peníze vrátíme na bankovní účet nebo platební kartu, ze které byla objednávka placena. nejpozději však do 14 dnů od doručení/vyzvednutí balíku.

Náklady na vracení zboží nesete i v případě, že chcete odstoupit od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dní u zboží, které svou povahou nelze vrátit obvyklou cestou jako např. nadrozměrná zásilka. Vrácení zboží může zajistit prodávající, ovšem na náklady kupujícího.

Nelze vrátit zboží, které je vyrobeno na míru, zboží které je dodáváno v uzavřeném či zataveném obalu, a které bylo vyjmuto a z hygienických důvodů jej nelze vrátit, nebo zboží které podléhá rychlé zkáze.

Vracení a reklamace úšních známek s popisem na míru dle vyhlášky se řídí Obchodními podmínkami a reklamačním řádem Českomoravské společnosti chovatelů (ČMSCH).

 

Reklamace

Zboží k reklamaci můžete předat osobně na naší provozovně na výše uvedené adrese, nebo jej zaslat jakýmkoliv způsobem, ale tak aby bylo zamezeno poškození nebo znečištění zboží při přepravě spolu na naši provozovnu.

Prosíme o dodržení následujícího při odesílání zboží:

  • Zboží zasílejte čisté v původním obalu, nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží. V opačném případě nemušíme zboží do reklamačního řízení převzít.
  • K reklamovanému zboží přiložte kopii faktury, která nám pomůže rychleji zpracovat váš požadavek a volnou formou psaný průvodní dopis, kde uvedete číslo objednávky, kontaktní údaje a popis situace.

Má-li zboží na první pohled zřejmou vadu, můžete využít i online reklamaci.

Nafoťte zboží co nejdůkladněji tak, aby bylo vidět zboží jako celek, označení a detail vady, z fotografií musí být zboží i vada jednoznačně identifikovatelné. Tyto fotografie a slovní popis vady a číslo objednávky nebo faktury zašlete na e-mail info@maveboretice.cz

Spojíme se s Vámi a dommluvíme se na dalším postupu.

Postup vyřízení reklamace

O obdržení balíčku Vás budeme informovat e-mailem. Situaci co nejdříve prověříme a budeme Vás informovat o způsobu vyřízení reklamace. Na vyřízení reklamace máme 30 dní.

Práva a povinnosti z vadného plnění  je detailněji popsán spolu s reklamačním řádem v obchodních podmínkách.

 

Časté dotazy:

Balíček je viditelně poškozený již při doručení kurýrem, co mám dělat?

V takovém případě doporučujeme balíček vůbec nepřebírat. Kurýr nám jej vrátí. Zároveň budeme rádi, pokud nám dáte vědět, ideálně na info@maveboretice.cz, nebo telefonicky na +420 733 662 497  kde se následně domluvíme na nejlepším možném řešení vzniklé situace.